Isnin, 3 September 2012

dugaan darinya

اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته




yaALLAH,
andai hari ini kau memberi aku 1 dugaan,
aku redha terimanya.

yaALLAH,
andai aku terlampau sakit untuk menghadapinye,
peringatkan lah aku bahawa kau mahukan aku menginggatimu...

yaALLAH,
andai aku masih menitiskan air mata kerna dugaan mu terhadapku,
berilah aku kekuatan untuk mengawalnya.

yaALLAH,
andai aku tidak terkawal dengan dugaanmu,
bagi lah aku seorang teman untuk meredakan kesakitan ini..

yaALLAH,
andai masih aku berduka,
berilah aku petunjukmu untuk mengharunginya.......






catatan hati : aku hanya manusia biasa,mencari redha mu,mencari kesempurnaanku.....andai hati ku berguguran umpama helaian daun,maafkan aku,sememangnya aku selalu lemah untuk mengawal hati ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan