Jumaat, 14 Jun 2013

Writing is my therapy

"You are good writer. Your words touched my heart....."
Itu katanya kepadaku... 

Bisa aku menjawap begini.. "Selain Allah yang memberi aku kelebihan ini, kau juga adalah salah satu sumber yang bisa menghidupkan aku dengan setiap penulisan ini.." ^_^

I like writing, because writing is my therapy. Because you know you can write without worrying that nobody will listen..... "and deep down, you hope its understood"...

 Dengan menulis aku lebih senang meluah.
Mungkin Kamu Kamu Kamu....
Lebih gemar meluah dengan mencari seorang teman untuk mendengar.
Aku??
Cukup lah dengan mengadu kepada Allah dan Penulisan ku ini..
Mungkin kamu tidak memahami setiap apa yang aku ingin sampaikan, tapi biar lah Allah, Aku dan Siapa yang memahaminya sahaja.

Aku mempunyai cita-cita yang sangat tinggi..
Mahu menjadik Penulis..
Berangan bukan???
Ahhhh
Tapi, itu lah harapanku...
Ada juga yang bilang, "kau mempunyai bakat apa kata kau asah lagi bakat kau itu dengan menulis sebuah Buku"....
Sambil tersenyum, 'ala aku belum cukup ilmu untuk menjadik seorang penulis..'
"ia memang impianku"sambil berbicara di dalam hati.
InsyaAllah suatu hari nanti... Amin.....


Kenal beliau??? Muhammad Hilal Asyraf Bin Abd Razak.
Beliau adalah salah seorang penulis yang paling aku gemari.
Beliau mempunyai 7 buah Novel 1 kumpulan Cerpen dan 3 buah buku motivasi..


Notakaki : Aku mahu menjadikan penulisan ku ini sebuah laman dakwahku. Tinggi bukan cita-citaku, tapi.. Itu bukan tidak mungkin untuk aku kecapinya satu hari nanti.. InsyaAllah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan