Rabu, 1 Ogos 2012

I miss u NABILAH ROSLI

ASSALAMUALAIKUM pembuka bicara.... hati ini terasa sunyi ... aku rindu kanya.rindu sangat dengan gelagatnya, rindu dengan tawanya, rindu untuk menasihatinya, dan yg paling aku rindu adalah saat kami mengalami masalah,berkongsi dan berharapkan ianya lebih baik dari semalam... tangannya selalu menghulurkan bantuaan... hari ini 1st day die tingalkan aku,renu, studant n eijun.... aku rase 000oooo sangat... die selalu ada semasa aku mahukan bahunya..... siapa lagi lepas nie yg mahu mendengar luahan hati ini... semasa aku menangis, semasa aku perlukan seseorang pendengar.... kenapa ujudnya 1 pertemuan dan perpisahan....? aku kurang menggemari 1 perpisahan... ianya amat sakit..... NABILAH ROSLI,  kau antara teman yang terbaik......


i really2 miss u NABILAH ROSLI....


nota hati: andai perpisahan itu terbaik,maka aku redha, namun jangan lah dengan perpisahan ini kau lupakan aku tentang kenangannya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan